Pirmssvētku laikā pasūtījumu izpilde var kavēties līdz 3 dienām!
Gaļina Skorobogatova
Latvijas skolēnu mācīšanās analīzes liecina, ka jauniešiem ekonomikas stundās
visvairāk patīk lietišķās spēles un situāciju analīzes, bet pirms ieskaitēm — uzdevumu
risināšana. Šis ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā saprast ekonomikas
likumsakarības un reizē pārliecināties, cik dziļi esi izpratis nozīmīgākās no tām un
kā spēsi tās pielietot konkrētajās situācijās. Tāpēc pozitīvi vērtējams ir autores Ga-
ļinas Skorobogatovas veikums — izstrādātais uzdevumu krājums ekonomikā.
Uzteicams ir arī tas, ka autore nedublē jau esošās darba burtnīcas, bet izveidojusi
krājumu ar uzdevumiem, kas ļauj pārbaudīt ekonomikas standarta prasību apguvi,
gan arī ar augstākas grūtības pakāpes uzdevumiem, kas prasa pamatīgāku ekono-
mikas teorijas apguvi un nepieciešamību iegūtās zināšanas izmantot citos mācību
priekšmetos. Izstrādātajā krājumā ir daudz „netipisku” uzdevumu, kuru atrisinā-
šana it kā nav sarežģīta, bet prasa radošu domāšanu un labu ekonomikas teorijas
izpratni. Vairāku uzdevumu risināšanā iespējamas variatīvas atbildes, tāpēc tie var
rosināt plašas diskusijas mācību procesā un ļauj nostiprināt labāku izpratni par
ekonomikas teoriju — nevis kā aksiomu un dogmu apkopojumu, bet no situācijas
atkarīgu, bieži ļoti praktiski izmantojamu būtisku atziņu kopumu.
Ekonomikas skolotāji iegūst vēl vienu mācību līdzekli, kas nodrošinās iespēju
diferencēt ekonomikas mācību procesu. Skolēniem būs lielākas iespējas pārlieci-
nāties par labu ekonomikas teorijas apguvi, kā arī sagatavoties ekonomikas olimpiādēm
un eksāmeniem.
Mihails Siņicins
Autors | Skorobogatova G. |
ISBN | 978-9984-33-314-4 |
Izdošanas gads | 2010 |
Izdevējs | Pētergailis |