Models search
Type
All
Model
Spēles un rotaļlietas
Grāmatas
Kancelejas preces
Idejas dāvanām
Dāvanu kartes
Produkti bez kategorijas
Ekonomika, uzņēmējdarbība

Reģistrējies un iepērcies līdz 20% lētāk

Tūrisma mārketings

21,89 €
Reģistrētiem pircējiem 18.61 €
-
+
Šī grā­ma­ta ir bū­tisks pie­ne­sums Lat­vi­jas tū­ris­ma stu­den­tu, uz­ņē­mē­ju un ci­tu in­te­re­sen­tu iz­prat­nes vei­do­ša­nā gan par tū­ris­ma mār­ke­tin­ga te­orē­tis­ka­jiem, gan prak­tis­ka­jiem as­pek­tiem. Sis­te­mā­tis­kums mār­ke­tin­ga pār­val­dī­bas pro­ce­sa iz­klās­tā ļaus grā­ma­tas la­sī­tā­jiem ap­gūt mūs­die­nu mār­ke­tin­ga plā­no­ša­nu un re­ali­zē­ša­nu, sā­kot no ide­jas, tir­gus iz­pē­tes un pie­mē­ro­tā­ko mār­ke­tin­ga stra­tē­ģi­ju no­teik­ša­nai līdz mār­ke­tin­ga pa­sā­ku­mu iz­vē­lei, to īs­te­no­ša­nai un re­zul­tā­tu kon­tro­lei.
Autors Freijers V.
ISBN 978-9984-828-53-4
Izdošanas gads 2011
Izdevējs Biznesa augstskola Turība