Models search
Type
All
Model
Spēles un rotaļlietas
Grāmatas
Kancelejas preces
Idejas dāvanām
Dāvanu kartes
Produkti bez kategorijas
Ekonomika, uzņēmējdarbība

Reģistrējies un iepērcies līdz 20% lētāk

Mutvārdu atsauksmju mārketinga noslēpumi

Nav noliktavā

Ikviens pārdevējs ļoti labi saprot, kāds spēks un ietekme tirgū ir mutvārdu atsauksmēm par kādu produktu. Tomēr gandrīz neviens neapjauš, cik patiesībā liela ir to ietekme. Mutvārdu atsauksmēm ir TŪKSTOŠKĀRT lielāks spēks tirgū nekā tradicionālajam mārketingam. Ja mārketingu varētu uzskatīt par karošanu, tad mutvārdu atsauksmes būtu bioloģiskais karš. Ir idejas, kas izplatās neticami ātri, un gandrīz nekas nevar tās apstādināt. Tās šķērso robežas un izplatās tik strauji, ka šķiet, ikviens šajā pasaulē runā par šo ideju. Līdz ar virkni piemēru, praktisku ieteikumu un padomu grāmatā ir aplūkoti: - lēmuma pieņemšanas posmi un mutvārdu atsauksmju spēks lēmuma pieņemšanas procesā; - mutvārdu atsauksmju deviņi līmeņi; - mutvārdu atsauksmju izmantošanas sešu soļu process; - kā panākt, lai mutvārdu atsauksmes sasniedz cilvēkus; - lēmuma pieņemšanas matrice The Decision MatrixTM; - «lipīgās» idejas un virusālais mārketings; - mutvārdu atsauksmju izpēte; - mutvārdu atsauksmju kampaņu veidošana un labākās metodes.

Autors Silvermans Dž.
ISBN 978-9984-826-14-1
Izdošanas gads 2008
Izdevējs Lietišķās informācijas dienests SIA