Riska un krīzes komunikācija
Grāmatā ietverta informācija par riskiem, ar ko jāsaskaras organizācijām: par patērētāju rīcību ārkārtas situācijās; uzņēmuma reputācijas aizsargāšanu no ārējās vides veiktajiem uzbrukumiem; publicitātes riskiem, strādājot starptautiskā vidē, un internetu kā krīzes komunikācijas kanālu. Grāmatā iekļauti piemēri un iepriekš nepublicēti padomi par risku pārvaldību un ārkārtas situācijā veicamajiem pasākumiem.
Ja krīzes situācija netiek ātri un prasmīgi vadīta, ilglaicīgas tēla veidošanas kampaņas gaitā iegūtā uzticamība var tikt sagrauta. Uzticamība, atklātība, godīgums un atbildība ieņem arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma attiecībās ar patērētājiem, īpašniekiem un medijiem.
Krīzes komunikācija ir plaši aprakstīta Rietumeiropā un Ziemeļamerikā, tomēr latviešu valodā šāds izdevums ir pirmais. Autori vienuviet apkopojuši visā pasaulē zināmus un spilgtus piemērus no Latvijas un Somijas. Tāpēc ceram, ka tas būs noderīgs materiāls gan studentiem, gan praktiķiem.